Не перший рік займаємось реалізацією б/у запчастин і впевнено можна сказати, що двигун на Volkswagen Passat B7 об’ємом 2,5 літра є одним з найнадійніших. Каталожний номер деталі – CBTA. Простий атмосферник, слуга на довгі роки.
ДВЗ збирали та використовували в період з 2008 по 2014 рік. Встановлювали на відомі німецькі авто американського походження:
- VW Jetta 6 2010-16
- VW Golf
- VW Beetle
- VW Passat B7
Перед покупкою авто з аукціону, люди запитують: скільки служить двигун, який його ресурс, ціна та проблеми. Тут все дуже просто.
CBTA характеристики ДВЗ
Точний об’єм | 2482 см³ |
Потужність | 170 к.с. |
Блок циліндрів | R5 чугунний |
Поршневий хід | 9,82 см |
Ступінь стиснення | 10,4 |
Діаметр циліндру | 8,25 см |
Заливати масло | 5W-30 5,95л |
Еко клас | Євро 5 |
Середній ресурс та продуктивність CBTA
Завод виробник впевнюю покупця, що двигун проїздить не менше 200000 км при увомі вчасного обслуговування. Але достатньо зайти на АвтоРиа, та подивитись пробіги Пассат Б7. Є варіанти, які продаються з пробігом 387000 км, 295000 км. Так, можливо агрегат уже заміняли, але не всі.
Інший варінт, коли приходить на розбірку Джетта з пробігом 545000 миль з відпрацьованим двигуном. Я не впевненний, але гадаю, що масла він ніколи не бачив.
Можна купувати машину з пробігом і за 250 К км. Вчасне обслуговування, нормальна їзда. Вистачить на роки. Що тут скажеш проти…

Проблеми та нюанси CBTA
Основні недоліки і проблеми, що виникають 2.5 мотора:
- після пробігу в 220-260 тисяч кілометрів можливо буде потрібно заміна ланцюга ГРМ з натягувачем (25% випадків трапляється);
- автолюбителі скаржаться на величезну витрату бензину. Містом може бути 15.5-16.5 літра, по трасі – 7.5-8.5 (ми не говоримо про газову установку);
- катушки запалювання та водяна помпа починають давати збій після 170 тисяч км. (зустрічається у 35% авто);
- датчик температури та охолоджуючої рідини треба міняти раз на 80 000 км, інакше часто виноситиме мозок.
Скільки коштує двигун 2,5 СБТА в Україні
Вартість впирається в пробіг авто. Якщо, наприклад, Джетта 6 пройшла в Америці 40 000 миль і потрапила на розборку, то 800$ за ДВЗ точно проситимуть. При пробігу від 60 000 миль будьте готові віддати 600-700$. Двигуни, які пройшли під 200 000, можуть коштувати 150-200$. Ви запитаєте, а навіщо таке ставите на машину? Є такі автобізнесмени, які купують машини практично мертвими після ДТП. А потрібно машину зробити та ще й заробити на ній.

Нові двигуни с Америки коштують 5000-6000 доларів. Достатньо зайти на Еbay, самі все побачите. За такі гроші вже можна купити Passat B7 2013 року в Україні. Ну такі ціни в штатах.
Мы вот с ребятами в прошлом году заказывали с Америки пассат Б 7 2012 г. Приехала с пробегом 84 000 км. Мотор застучал сразу же ещё в Одессе. Ну начали искать варианты и по ремонту, но цена ремонта просто за облачная. Запчастей к этому двигателю не найдёшь. Или взять и просто поставить БУ мотор 2.5. Поставили с пробегом 60 000. Ну ездим уже принципе никаких проблем нету.
Ну вообще пробег это как ориентир. Многое зависит от обслуживания машины. Потому что уже опыт показывает, что приходят машины с абсолютно разными пробегами и их состояние тоже разная. Машина в пробеге 150 000 и машина с пробегом 50 000 могут быть очень похожими по состоянию двигателя.
Замовляв деякі запчастини до двигуна 2 і 5 Пасатбе 7 2012. Майстер все зібрала. Машина поїхала. Але проїздив я 15 1000.
Ремонтуємо ці двигуни на сто дуже швидка і за розумні кошти. Дуже надійні двигуни. Зустрічали такі машина, які приїжджали більше 400.000 кілометрів і не було ніяких проблем. Дуже важливо розуміти той факт, що агрегат потрібно обслуговувати вчасно і заливати якісне масло.