Сьогодні розглянемо питання, які ви часто задаєте про ДВЗ на корейські машини американського автопрому. Їх ціни дуже доступні на ринку України.
Двигун G4KJ бензиновий об’ємом 2.4 літра дорест/рестайлінг виготовляли для автомобілів американського ринку в період з 2011 до 2017 року. Завдяки своїй надійності двигун встановлювався на Hyundai Sonata YF, LF і Кіа Optima в Сполучених Штатах Америки.
Двигун пройшов модифікацію в 2015 році і став більш надійнішим. На розборках продають їх не так часто, ніж G4KJ дорестайлінг. Старі агрегати через слабкий масляний насос, масово виходять із ладу.
Ви часто запитуєте: який ресурс двигуна G4KJ, яка вартість в Україні та можливі проблеми в процесі експлуатації.
У нас форма коментарів відкрита до статей. Пишіть свої думки, поділіться досвідом з іншими власниками корейського транспортного засобу з Америки.
Ресурс та продуктивність G4KJ
Виробник заявляє, що офіційно двигун об’ємом 2,4 літра здатний прослужити автовласнику Хюндай Соната 2011-17 або Оптима не менше 150 000 миль за належного обслуговування. Тож зверніть увагу на дату останнього ТО.
Багато хто стверджує, що це модернізований варіант попереднього агрегату з іншим маслиновим насосом (рестайлінг двигун). Це вірно. Наскільки цей варіант надійніший, допоможутьвідповістм відгуки. Все залежить від манери їзди та експлуатації. Як сильно ви душитимете авто на трасі.
Зайдіть на ОЛХ або АвтоРіа. Подивіться, чи є машини з пробігом 250-350 тисяч км. Якщо це бензинова версія, а не газ, то – ні.
Люди стверджують, що взагалі не знають проблем із трансмісією. Чи це правда? Можливо. Так який максимальний пробіг G4KJ рестайлінгу спостерігався? 830 тисяч км 😟. Цікаво, чи не так?
Проблеми та нюанси американського G4KJ

Основні недоліки і проблеми, що виникають 2.4 мотора:
- Прокручування вкладишів. Рідкісне явище двигунів цього ряду. Але все ж таки зустрічається в 15% випадків. Можна замінити вкладки, якщо стружки немає в системі.
- Великий розхід. Це не новина. Містом може бути 14-16 літра, трасою – 8-9. Ми не говоримо про корейські версії LPI. Це окрема тема розмови.
- Слабий блок балансувальних валів. Можуть виникнути проблеми.
- Їсть масло, за відгуками понад 50 осіб. І це справжні люди.
Ціна мотору 2.4 Sonata YF-LF в Україні
Середня вартість двигуна 2.4 G4KJ з пробігом 65-100 миль від 1700-2100$. З меншими цифрами – вартість від 2000 $. Гарантію на встановлення найчастіше дають на розборках.
Але варто усвідомлювати, що машина 2012 року випуску не може мати пробіг менше ніж 100 000 миль. Тож не обманюйте самі себе.
Прохання до вас. Діліться своїм досвідом і проблемами, що виникли в ході експлуатації Соната УФ-ЛФ 2.4 літровим бензиновим мотором. Стокових статей повно в Інтернеті.
Чудовим аналогом може бути покупка газової версії сонати із Кореї. Але тут є також свої нюанси. Пробіг цих машин можуть бути більше 1.000.000 кілометрів.
Звертайте увагу на рік випуску машини. Комерційні машини з Кореї, які намотують більше 100.000 кілометрів за рік, можуть уже починати виносити вам мозок.
Кілька років тому замовляв з Америки сину машину Hyundai Sonata 2011р. 2. 4 л бензину. Проїхали мабуть 20 1000 кілометрів і почав стукати двигун. Ремонт коштує близько 3500$. Вирішили знайти був агрегат. Коштував 2500$. Як нам сказали пробігу там близько 80000.
Останнім часом ми почали займатися корейськими газовими машинами. Набагато дешевше обслуговувати і запчастин з європейської підходить дуже багато. Ми уже наїлися цих американських сонат. Була у нас соната 2013-го, 2015-го, 2016р. випуску. Взагалі ніякого прибутку з продажу цих машин не отримали. Що не машина то та і двигун починає стукати. Дуже не надійна машина. Дай зараз уже брати з Америки машину який більше 10 років. Немає взагалі ніякого сенсу. Краще брати вже або Volkswagen або джип. Не рекомендую зв’язуватись з цими машинами корейського автопрому. Ну подумайте самі. Двигун з розборки коштує 3000$. Гарантію дають лише на установку. Це установив двигун проїхав місяць або 2 максимум.