В нашій сьогоднішній статті розглянемо один із самих популярних двигунів виробництва групи VAG. Річ буде йти про 2.0 TSI CCT. Ми розпишемо, на які авто 2-х літровий бензиновий ДВЗ встановлювався, чим він проблематичний.
✅У нас на розборці є такий двигун в наявності. Відео двигуна дивіться внизу.
Коротко про ДВЗ CCT
CCT – один із найвідоміших та добре технологічно розвинених двигун німецької групи ВАГ. В першу чергу, виробник поставив ціль – створити надійний та безпроблемний двигун для споживача європейського ринку.
Система TSI була оснащена турбіною, яка піднімала потужність авто та слугувала нульовиком.
Сімейство ЕА888 складалось з агрегатів:
- CCT
- CAW
Важливим фактом є те, що в моторах з безпосереднім впуском палива використовувалась система зміни фази газового розприділення.

Основні плюси
- Привод ГРМ став ланцюговим. Цей момент збільшив надійність. Архітектура ДВЗ ідентична BZB.
- Модернізовані форсунки та заслонки. Вони на порядок відміні від TFSI.
- Різноманіття системних прошивок та двох лямбд-зондів.
- Блок циліндрів – чугунний. Завдяки сплаву, двигун працює рівно при великих навантаженнях.
Технічні характеристики 2.0 TSI
Вище ми писали, що CCT виготовляв Volkswagen. Випускався с 2008 по 2010 рік включно. Тип – рядний. Має 4 циліндри та об‘єм двигуна 1984 см. куб. Спокійно видає 200 кінських сил. Харчується паливом бензином 95-го стандарту. 4,6 літри мастила в моторі.
Встановлювався 2.0 TSI на авто
Нище опублікуємо список моделей авто, які працювали на моторі ЕА 888:
- VW CC/ Passat B6/ Scirocco/ Golf 5 GTI/ Jetta 5/ Tiguan 2008-2016
- Skoda RS
- Audi A3/ Q3/ TT 2008-2018
Проблеми та ремонт мотору ССТ
Виробник готував 1.8 TSI на заміну 2.0 TFSI. Двигун мав стати більш надійнішим, та менше використовувати палива. Але по факту маємо майже ідентичні мотори.
Основні недоліки

Причини виходу із ладу двигуна:
- Розтягується ланцюг.
- Слабий натягувач ланцюга та частий брак із заводу.
- Коксуються клапани.
Якщо двигун почав багато їсти мастила, збільшився розхід палива – зверніться на СТО. Можливо потрібен ремонт уже зараз.
Вартість б/у двигуна на VW CC
Скажімо так, що майже кожна друга автівка на аукціоні в США має механічне пошкодження. Кузовні елементи цілі. По приїзду в Одесу, власник нових лялечок починають шукати СТО для ремонту чи заміни ДВЗ.
На розборках 2.0 TSI залишилось не багато. Ціни починаються від 1800$ з пробігом від 200 000 км. Якщо ви захочете поставити агрегат, який пройшов менше 100 000 км, то готуйтеся віддати 2500-3000$ в Україні.
Саме так! Це реальність. Що запитують часто, те і коштує багато.
Тюнінг 2.0 ТСІ
Практично всі двигуни системи ТSI легко підлягають тюнінгу. Змінюється заводська прошивка на більш допрацьований варіант.
Блок управління може збільшити коней на 50/ 70/ 120 по рівнях. Максимальний рівень збільшує навантаження. Цикли ТО стають частішими.
Якщо замінити саму систему впуску, то легкий старт гарантований!
Напишіть в коментарях, які проблеми у вас виникали, скільки віддавали за ремонт, та як чіпували свого CCT. Буде дуже цікаво.
Доброго дня. Кілька років потому в мене був американський Пасат СС 2010р. Приїхав на ньому мабуть менше ніж 60 000 кілометрів і почав стукати двигун. Як же я на морочи вся з ремонтом. Це просто нереально. Знайти нормальний Motor пробігом до 100.000 це просто нереально. А ціни починаються від 2 500$.
Уже не первый год занимаемся при Гоном американских Volkswagen пассат. Один единственный раз пригнали на продажу пассат сс. Мотор сначала застучал, а потом dsg. Не рекомендую брать турбо мотор. Топливо в нашей стране очень низкого качества. Если же рисковать и покупать 2.0 TSI то только новый.